ZIMSKI ČEVLJI

Na blogu 52cct je barvni izziv z rdečo, belo in kraft. Najprej sem pomislila na Božička, potem pa takoj na čevlje z lizikami. hahaha

Imela sem zamisel, katere pa potem nisem realizirala. Sem sledila kar zamislim, ki so prihajale ob rezanju in postavljanju papirja. 

Bel kartonček sem embosirala s srajčko z vzorcem snežink, nato sem ga poljubno obrezala. Sestavila sem izrezke za čevlje, potem pa sem se igrala s postavitvijo vzorčnega papirja, embosiranega kartončka in s čevlji. Hitro se je vse sestavilo v končno različico. 

Na koncu sem dodala še zastavici z voščilom na zgornji levi del osnove.

V živo je odtenek čevljev zelo podoben odtenkom na vzorčnem papirju. Žal tega nisem uspela dobro ujeti.




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir (ostanki)

- rdeč papir s teksturo

- papir iz seta Wonderful Christmas Elements (LemonCraft)

- 3d embosirna srajčka Jeweled Snowflakes (Sizzix)

- rezalne šablone:

    * Mini prazniki (Najlepši par)

    * Čudovita jesen - Gležnarji (Wayanay Craft Bird)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo


Komentarji

  1. Čudovito si ustvarjala v predlaganih barvah. Hvala za sodelovanje pri 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekarasni božičkovi škornji so nastali. In krasno si ujela barvno shemo pri 52CCT ter hvala, ker sodeluješ na našem izzivu. P.s. Lizike pa lahko še vedno dodaš, Božiček jih bo zelo vesel :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica v barvah izziva. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave