BOŽIČNI AMERIKANKI

Pri ustvarjanju voščilnic vedno osnovo prilagajam motivom. Tako so voščilnice vseh možnih velikosti. Zelo malokrat je to DL voščilnica (amerikanka). Sploh pri božično-novoletnih me nikakor ne pokliče taka oblika. Tako je bila izdelava teh dveh voščilnic res pravi izziv zame. Namreč na blogu 52cct je tema tega tedna DL voščilnica.

Že zelo dolgo sem imela shranjene izreze DL čipke. Šablono sem si sposodila in izrezke naredila na zalogo, nato pa jih nisem uporabila, do sedaj. 

Naredila sem dve voščilnici. Ena je usmerjena navpično, druga pa vodoravno. Osnovi sem naredila iz kraft papirja. Na osnovi sem prilepila omenjene izrezke dl čipke. Nato sem prilepila papir z vzorcem pletenja. Podložila sem ga z nekaj sloji papirja. 

Na pokončno voščilnico sem prilepila jaslice in nekaj zelenja z božično zvezdo. Vse je malo podloženo, za 3d učinek. Nazadnje sem dodala verz Svete noči. 

Na ležečo pa sem nalepila še en oval s čipko iz kraft papirja. Nanj sem prilepila deklico z darili in na vsako stran nekaj zelenja. Nazadnje sem dodala še zastavico z voščilom. Nekaj detajlov sem pobarvala s pisalom z bleščicami. Tudi tu so elementi podloženi, za 3d učinek.




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnici dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu Črka V v Veseli hiški: voščilnica, vodoravna postavitev, verz Svete noči, vera (jaslice) 

- k izzivu na The 12 Months of Christmas Link Up 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- papir in izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- izrezek iz seta Merry Christmas, AA-MC-11 (Alchemy of Art)

- štampiljke in rezalne šablone iz seta:

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * Verski božični napisi (Mavelu)

- rezalne šablone:

    * DL frame, CP-79 (Craft Passion)

    * Boroque Frames (Crafter's Companion)


Komentarji

  1. I love both of your designs. You did very well making such wonderful cards using the theme of slimline cards.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa DL voščilnica, hvala za sodelovanje pri 52CCT izzivu

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi silmline voščilnici. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Ijuuuj, Erika. Kako je ljubka in očarljiva tvoja praznična deklica. Pravljično in praznično lepa je tvoja amerikanka. Krasno si ustvarjala in zelo lepo sta obe izpadli, tako deklica kot tudi motiv jaslic. Hvala za sodelovanje in družbo na našem izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti obe voščilnici, z prekrasnim robnim izrezom. Deklica z darilom je tako luštna ! Prav gotovo prineša veliko dobrih želja... Hvala za obisk v Veseli hiški. Objem, Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave