KUVERTA Z DARILNIM BONOM

Po dolgem času je na vrsti objava z darilno kuverto. V njej je, na sredini, prostor za darilni bon ter žepek za kartonček z osebnim posvetilom. Njena izdelava pa je povsem preprosta. 

Kuverto sem izdelala iz 200g belega papirja, katerega sem prepogibala glede na velikost darilnega bona, kateremu sem mesto določila na sredini v notranjosti. Papir v velikosti a4 sem prepogibala dvakrat proti sredinskemu delu. Viške sem odrezala. Zavihek, ki predstavlja prvo okrasno stran - zgornji del kuverte, sem obdelala z robnim luknjačem in ustvarila čipko.

Pri izbiri papirja sem poskušala ujeti barvne tone darilnega bona. Z izbranim papirjem in izrezki sem okrasila zgornji del kuverte ter spodnji del na tistem delu, ki je pri zaprti kuverti skrit. 

Na istem delu, je z notranje strani žepek s kartončkom za osebno posvetilo. 

Upam, da sem tudi z opisom ujela preprostost izdelave.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu na Crafts Galore Encore Challenge Blog

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na 613 Avenue Create 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta White Christmas (ScrapAndMe)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- izrezki iz pole Christmas 05, Cut Oust Sheet (ScrapAndMe)

- 3d lepilne blazinice

- robni luknjač Daisy (Vaessen Creative)

- tekoče lepilo Nuvo

- Wink of Stella Brush II

- rezalna šablona Nested Wacky Stitched Circle Set (Cottage Cutz)


Komentarji

  1. Very unique and detailed folded wintery Christmas card! Thanks for sharing at Ally's Angels anything goes April competition! --Becca

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a lovely design! Thank you so much for sharing this with us at 613 Avenue
    ~Tamara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave