ŽENSKA VOŠČILNICA

Tina (Najlepši par) nam danes pokaže novosti, jaz pa še nisem objavila niti ene voščilnice s pripomočki zadnje kolekcije. 🙈

Pa naj bo ta prva. :) 

Vse izrezki sem imela že izrezane, kot ostanke prejšnjih projektov. Tako sem vse le sestavila v celoto. Dodatno sem pripravila le napis.

Na belo osnovo sem prilepila kartonček v sivih tonih. Nanj sem prilepila oval iz paus papirja z dodanim manjšim izrezom ovala iz belega papirja na sredini. Dodala sem še cvet in liste ter čisto nazadnje napis iz omenjene Tinine zadnje kolekcije. 

Cvetovi in listi so bili še s tistega kupčka, ki jih je zame pripravila moževa nečakinja. Hvaležna, zelo. 💕


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- v Pomladno galerijo Najlepšega para 

- k izzivu na Beautiful Blossoms Challenge 

- k izzivu na Craft Rocket Challenges 

- k izzivu na Aud Sentiments Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (Mondi)

- barvne blazinice (Altenew)

- kartonček za ozadje (ostanki)

- set štampiljk in rezalnih šablon:

    * Prijatelji so... (Najlepši par)

    * Wild Rose (Altenew)

- tekoče lepilo Nuvo

- rezalne šablone:

    * Tanki ovalni okvirji (Wayanay Craft Bird)

    * Okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine


Komentarji

  1. Zelo lepa vošscilnica.Lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely lovely CAS card! I have this stamp set and enjoy creating with it too. Thanks for joining us at The Beautiful Blossoms Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous CAS design, I love the color of the pretty Rose and they vintage, wooden background. Thanks for sharing your lovely card with us at The Beautiful Blossoms Challenge and we hope you'll share again soon. We would also like to invite you to join us at The Inspiration Station Challenge too!
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Inspiration Station Challenge
    Paper Funday Challenge

    OdgovoriIzbriši
  4. A beautifully coloured flower and I love the background you've used too.

    Thanks for joining us at the Beautiful Blossoms Challenge.

    Helen x
    DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave