ZELENA, BELA IN ZLATA

Na blogu 52cct je v tem tednu barvni izziv z zeleno, belo in zlato barvo.

Pot do končne voščilnice je bila dolga. Vmes je bilo mnogo takih in drugačnih izzivov, prilagoditev in sprememb. Pa pustimo to ob strani in poglejmo, kaj je nastalo. :) 

Manjši bel kartonček sem pobarvala na prelivajoče se zeleno in ga obdelala s srajčko za embosiranje z videzom božičnih zvezd in zelenja. S pomočjo valjčka sem poudarila izbočene dele. 

Kartonček sem obrezala in ga prilepila za okvir izrezan iz zlatega papirja. Vse skupaj sem še malo podložila, nato pa postavila na bel embosiran kartonček, podložen z zlatim papirjem. Vzorec zgornjega in spodnjega sloja se ujema, se nadaljuje, saj sem v obeh primerih uporabila isto srajčko za embosiranje. 

Nato sem prilepila, odtisnjeno in z rezalno šablono izrezano, zelenje z zlatimi dodatki in belo božično zvezdo z embosiranim zlatim robom. Cvet sem sestavila s 3d lepilnimi blazinicami.

Nazadnje sem dodala še zastavico z zlatim ebmosiranim napisom.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge Blog 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge 

- k izzivu na Creative Inspirations Challenge Blog 

- k izzivu na Mix It Up Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir Harvest Gold (Tonic Studios)

- zelena barvna blazinica Shadow Creek (Altenew)

- štampilje in rezalne šablone iz seta Kaj je božič? (Najlepši par)

- štampiljka iz seta Na poti k tebi (Najlepši par)

- rezalne šablone:

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * Okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

- srajčka za embosiranje Scenic Poinsettias, E3D-038 (Spellbinders)

- droben zlat prah za embosiranje (Ranger)

- grelna naprava

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo

- valjček

Komentarji

  1. Krasno voščilnico si izdelala v predlaganih barvah! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. What a beautiful card. I love how you have used the colour combination and different supplies. Thanks for sharing your creation with us over on the 52CCT challenge.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely design and great colors! Thank you for joining the Holly and Ivy Christmas Challenge. Anita DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si sledila željenim barvam. Hvala za družbo pri 52CCT izzivu Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave