ŽENSKA VOŠČILNICA 2

Novopečena mamica je praznovala svoj trideseti rojstni dan. Za to priložnost sem izdelala sledečo voščilnico. 

Z rezalno šablono sem izrezala kartonček v prelivajočih se vijoličnih tonih, ki služi za ozadje. Nanj sem prilepila valovit bel kartonček, podložen z nekaj odpadnega papirja. 

Potem sem prilepila manjši oval, nanj pa izrezek mamice z otrokom ter izrezek cvetja. Dodala sem tudi številki tri in nič, prilepljeni na krog, ter zastavico z napisom: vse najboljše. 

V notranjost pa sem dodala bel kartonček in izrezek cveta z zelenjem.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij 

- k izzivu Črka O pri Veseli hiški: oval, otrok, objem, oblačila, okrogel rojstni dan, okrogel izrez, oglata voščilnica, olivno zelena barva 

- k izzivu Voščilnica za rojstni dan pri Craft-alnici 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog 

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Spring Purple (ScrapAndMe)

- izrezek cvetja iz seta Goleden Dreams, PH_ZSx30x15 (Paper Heaven)

- izrezek iz seta Baby Book (Mintay Papers)

- tekoče lepilo Nuvo

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * Zabavni pravokotniki (Mavelu)

    * Mali pravokotnik z žarki (Mavelu)

    * oval s čipko

    * Krogi s šivi (Najlepši par)

    * Male številke (Rayher - Tina Baša)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine

Komentarji

  1. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico za rojstni dan sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful - such an elegant design.

    Thanks for joining us at Pammie's Inky Pinkies Challenge.

    Helen x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa rojstnodnevna čestitka :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo je lepa. Bravo! Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave