DANES JE TVOJ DAN

Zamisel za to voščilnico sem spet našla pri Jennifer McGuire. Posebnost voščilnice je ta, da je cela osnova narejena iz paus papirja. 

Prvo stan sem obdelala s srajčko za embosiranje. Na sredino sem prilepila bel kartonček, na katerega sem predhodno odtisnila voščilo. Nazadnje sem s 3d lepilnimi blazinicami prilepila še skupek izrezanega cvetja, katerega  sem pobarvala s pisalom z bleščicami.

Bel kartonček sem dodala tudi v notranjost, saj služi za ojačanje osnove in za pisanje osebnega posvetila. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij

- k izzivu na Beautiful Blossoms 

- k izzivu na The Flower Challenge 

- k izzivu na Can You Handle The Pressure? 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- paus papir, 135g (Artemio)

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka iz seta Vse najboljše zate (Mavelu)

- izrezek iz seta Forget-Me-Not Elements (LemonCraft)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo

- obojestranski lepilni trak

- rezalna šablona Žepek z mehanizmom (Najlepši par)

- 3d teksturna srajčka Floral Scrolls, 665751 (Sizzix)

- Wink of Stella Bush II

Komentarji

  1. Oh Erika ... this is absolutely beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Can You Handle the Pressure challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power, Love Those Pretty Papers

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous design and 3-D florals, and the color palette is so soft and pretty. Thanks for sharing your fabulous card with us at The Beautiful Blossoms Challenge. We look forward to seeing more of your creative designs soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Inspiration Station Challenge
    Paper Funday Challenge

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for joining us at The Flower Challenge! This is so elegant!

    OdgovoriIzbriši
  4. Stunning, Erika! Love this technique for the vellum. Beautifully colored too!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super:)Thanks for playing with us at The Creative Crafters:)Ines DT
    http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
    https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave