KAVA

Eni so ljubitelji kave, drugi čaja. Jaz kave sploh ne pijem, čaj pa občasno. Slavljenka, ki je prejela sledečo voščilnico pa zelo rada pije kavo. 

Na belo osnovo sem prilepila papir v rjavih tonih z vzorcem kavnih zrn. Papir sem dobila, že pred časom, kot nagrado za zmago pri izzivu v FB skupini Papirčkarice. 

Na pripravljeno ozadje sem dodala belo zastavico, ki sem jo poškropila z rjavo barvo. Kot glavni element sem prilepila skodelico, dodala sem izrezek cvetja, napis in nazadnje še zlata izreza številk šest in nič. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij

- k izzivu Črka P v Veseli hiški: pike, packe, popackano, pražena kava, pitje kave

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Mix It Up Challenge Blog 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na Love To Scrap Challenge Blog 

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends Challenges 

- k izzivu na Pammie's Ink Pinkies Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir Coffee Time - 02 (LaseroveLove)

- izrezki iz seta Something Sweet (LemonCraft)

- zlat papir (ostanki)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo

- rezalne šablone:

    * Zastavice (Najlepši par)

    * Male številke (Rayher - T. Baša)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Kupon za srečo (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine

- Distress ink

- čopič

Komentarji

Priljubljene objave