KUVERTA VELIKANKA

Že nekaj časa sem občudovala bogato okrašene kuverte drugih ustvarjalk. Pred kratkim pa sem videla LemonCraft-ovo blog objavo s kuvertami. Vse so bile tako zelo lepe. Pa sem si obljubila, da poskusim tudi sama, in ni trajalo dolgo. Hihihi 

V FB skupini Papirčkarice je v mesečnem izzivu junija zmagala moja škatlica, zato v mesecu juliju gostujem z voščilnico na temo Dopust. 

Naredila sem precej veliko kuverto, saj sem želela vključiti več motivov in seveda uporabiti lepe papirje, katere je kakopak škoda skriti ali odrezati. :) Velika je 17,5x27cm.

Po navodilih plošče za izdelovanje kuvert sem si pripravila bel papir iz katerega sem naredila "osnovo" za kuverto. Naredila sem vse potrebne prepogibe, razen zadnjega, ker sem želela imeti odprto kuverto. Z vzorčnim papirjem sem oblepila kuverto, nato pa jo sestavila. 

Zadnja stran.

Izrezala sem precej morskih motivov. Te sem lepila tako, da sem ustvarila tudi nekaj dimenzije. Za to sem uporabila različne 3d blazinice. Da se malo poblešči, sem pobarvala nekatera mesta s pisalom z bleščicami. 

V odprto kuverto sem porinila oblepljen prepognjen kartonček, ki je namenjen pisanju osebnega posvetila. Da se ga lažje izvleče, sem na zgornji rob prilepila izrezek školjk, ki ni tako zelo opazen, saj se lepo ujame z drugimi prilepljenimi elementi. 

Tako, to je moj prispevek k omenjenem izzivu. Lepo vas vabim, da se nam pridružite. Edini pogoj je, da ob prijavi izdelka dodate k sliki povezave do vsaj treh artiklov, ki ste jih uporabili iz trgovinice Darilnica Klavdija



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij

- k izzivu Črka P v Veseli hiški: plaža, pesek, ptica, počitnice, praznovati, prijateljici za rojstni dan, posebna oblika, poletje, poletni motivi, plima, pljusk, pogled v daljavo, pomol, prepogibi

- k izzivu na Craft Rocket Challenges 

- k izzivu na The Four Seasons Challenge 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Creative Inspirations Challenge Blog 

- k izzivu na Love To Scrap Challenge Blog 

- k izzivu naPammie's Inky Pinkies Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 250g (Mondi)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Coastal Memories (Mintay Papers)

- izrezki iz pole Coastal Memories (Mintay Papers)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- kotni luknjač (Vaessen Creative)

- Wink of Stella Brush II

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

Komentarji

  1. Stunning card. Love the papers you used. Thanks for sharing with us at pip challenges.

    OdgovoriIzbriši
  2. So many wonderful details and beautifully done! Thanks so much for joining us at Four Seasons challenge!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh Erika this is just beautiful ... what a clever design! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power

    OdgovoriIzbriši
  4. U koliko lepih podrobnosti in zelo lepo paše vse skupaj. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful beach inspired card!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, kako zelo je lepa. Bi kar šla uživat na to tvojo sanjsko plažo. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  7. What an amazing creation! So much detail.

    Thanks for joining us at the Creative Inspirations Challenge Blog.

    Helen x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim, da so tudi tebi čisto očarali tile papirčki. Sama v njih najdem toliko miru, svežine in topline :)
    Tvoja kuverta je fantastična, vesela sem, da si jo razstavila v Veseli hiški.
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. This is such a beautiful card! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave