NOVOLETNE BUNKICE

Na blogu 52cct je barvni izziv z belo, modro in rjavo - kraft.

Na bel kartonček sem nanesla antistatični prah in odtisnila motiv novoletnih bunkic z modro barvo. Čez sem posula prozoren prah za embosiranje in segrela. 

Kartonček sem malo obrezala. Na levo stran sem prilepila kartonček iz kraft papirja delno izrezan z rezalno šablono z valovi. 

Na kraft papir sem odtisnila še voščilo, nato pa sem vse skupaj prilepila na belo osnovo. 




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- štampiljke:

    * voščilo (Ustvarjalni dotik)

    * Bauble Wonderland, UMSDB171 (Creative Expressions)

- lepilna miška

- tekoče lepilo Nuvo

- modra barvna blazinica Starlight (Altenew)

- prozoren prah za embosiranje (Ranger)

- grelna naprava

- rezalna šablona iz seta Amerikanka 2 (Najlepši par)

- antistatični prah


Komentarji

  1. Lepo voščilnico si izdelala v predlaganih barvah! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave