POGLED V DALJAVO

Za rojstni dan prijateljice ustvarjalke sem si zamislila pop up voščilnico. Delala sem jo na enak način kot to.

Za ozadje sem izbrala papir na katerem je narisano obzorje z delom plaže. Prilepila sem ga na belo osnovo. 

Iz vzorčnega papirja sem izrezala tako velik kartonček, kot je velika osnova voščilnice. Ker je prvotna pola imela črte usmerjene vodoravno, sem pri rezanju papir obrnila tako, da sem dobila poševne črte. Na sredini kartončka sem nato izrezala pravokotno odprtino ter dodala bel izrezek pravokotnega okvirja. 

Iz pole papirja sem izrezala dekle, ki je s hrbtom obrnjena k nam ter nekaj cvetja z zelenjem. Dekle sem prilepila v odprtino kartončka. Z zadnje strani sem dodala trakove s prepogibi, ki ustvarijo 3d videz, pop up videz. Nazadnje sem na prvo stran dodala še izrezek cvetja z zelenjem ter zastavico z voščilom. 

V notranjost, na levo stran, sem prilepila trikoten kartonček, ki mi je ostal od rezanja pravokotnika za prvo stan. Ob rob sem prilepila izrezek cvetja z zelenjem. Na desno stran pa sem prilepila kartonček z motivom plaže, morja in neba, ki je namenjen pisanju osebnega posvetila.

Tudi na zadnjo stran sem prilepila kartonček z motivom plaže, morja in neba ter cvetjem, školjkami itd. 

Voščilnica je dobila tudi ujemajočo se kuverto. Na prvo stran sem prilepila kar del pole papirja z enakim dekletom, kot na voščilnici. Na zavihek kuverte sem prilepila še en ostanek papirja s črtami. 

Nazadnje sem na kuverto prilepila še napis sestavljen iz dveh izrezov: belega in zlatega. Zlepljena sta z zamikom.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust 

- k izzivu Morska voščilnica v Craft-alnici 

- k izzivu na Simply Create Too 

- k izzivu na The Four Seasons Challenge 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Love To Scrap 

- k izzivu na Love Those Pretty Papers Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir in izrezki iz seta Coastal Memories (Mintay Papers)

- zlat papir

- črna barvna blazinica VersaFine

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imam se fajn (Najlepši par)

- rezalne šablone:

    * Z najlepšimi željami (Najlepši par)

    * Old Frames, CW184 (Craft&You Design)

- tekoče lepilo Nuvo

- kotni luknjač (Vaessen Creative)

- plošča z utori

Komentarji

  1. Oh Erika, this is absolutely GORGEOUS!!! Thanks so much for joining in the fun at our new Love Those Pretty Papers challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power, Love Those Pretty Papers

    OdgovoriIzbriši
  2. OH! And thanks for joining in our Four Seasons challenge also! Stunning creation!

    OdgovoriIzbriši
  3. Absolutely gorgeous! Thanks so much for joining in the fun at our new Love Those Pretty Papers challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power, Love Those Pretty Papers

    OdgovoriIzbriši
  4. Super:)Thanks for playing with us at The Creative Crafters:)Ines DT
    http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
    https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. So beautifully designed inside and out and a pretty envelope to match! Thanks so much for sharing at the Four Seasons challenge!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo morsko voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave