POROČNA VOŠČILNICA

Vsaka poroka ima svoj stil. Slednjega namigne že poročno vabilo. Pri izdelavi voščilnice sem se držala modre, bež, zlate in bele. :) 

Najprej sem iz seta papirjev z izrezki izrezala motive, ki sem jih želela uporabiti. Nato sem izbrala papirje. 

Zadaj za parom je na belem kartončku z zlatom odtisnjena štampiljka pisave. Vzorec je zelo nežen. 

Na belo osnovo sem prilepila gosto porisan vzorčni papir, podložen z zlatim. Nanj sem prilepila, z več sloji papirja podložen, bel kartončke, na katerega sem nalepila zlat papir in nanj še zgoraj omenjeni kartonček s pisavo. 

S 3d lepilnimi blazinicami sem prilepila ostale motive. Na zastavico sem z zlatim prahom embosirala napis: čestitke.

Z vzorčnim papirjem sem oblepila tudi notranjost in hrbtni del. 

Izdelala sem tudi ujemajočo se kuverto. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust

- k izzivu Črka L v Veseli hiški: ljubezen, lep par, lepotica, lasje, lesk

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na Creative Moments 

- k izzivu na Love Those Pretty Papers Challenge Blog 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na The Creative Crafters


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Forget-Me-Not (LemonCraft)

- izrezki iz seta Forget-Me-Not, Elements (LemonCraft)

- izrezek prstanov iz seta Sentimental (LemonCraft)

- zlat papir Polished Gold (Tonic Studios)

- rezalne šablone:

    * srce

    * Valoviti pravokotniki s šivi (Najlepši par)

    * Amerikanka (Najlepši par)

- tekoče lepilo Nuvo

- 3d lepilne blazinice

- droben zlat prah za embosiranje (Ranger)

- štampiljke:

    * Handwritten, HUR85584 (Ranger)

    * Sveti zakramenti (Wayanay Craft Bird)

- lepilni ježek za zapiranje kuverte


Komentarji

  1. Preprosto čudovita. Nežna, strastna...skratka enkratna. Hvala ker sodeluješ z nami pri Creative Moments.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh Erika this is GORGEOUS!!! Love your choice of papers and design! Beautifully crafted! Thanks so much for joining in the fun at our new Love Those Pretty Papers challenge and also our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power, Love Those Pretty Papers

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovita in elegantna voščilnica. Zelo mi je všeč. Zelo si se potrudila tudi z notranjostjo in ujemajočo kuverto. Bravo. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave