WASHI TAPE

Washi trakovi so pri meni zelo redko v uporabi. Kupila sem jih samo zaradi izziva, že pred časom, pa so še vedno tu med pripomočki, eni in isti. hahaha

Kot ste že uganili, je nekje izziv z njimi. hahaha Ja, na 52cct. :)

Izdelala sem dve različni voščilnici.



V obeh primerih sem uporabila dva različna washi traka, le motive, napis in ozadje sem spremenila.







Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnici dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust 

- k izzivu na The 12 Months of Christmas Link Up 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge Blog 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- washi tape

- bel papir, 200g (Mondi)

- paus papir 

- črn papir, 225g (UK Craft)

- rezalna šablona za ozadja Pierced Fancy Flakes a2 Cover Plate (Honey Bee Stamps)

- rezalne šablone iz seta Religious Bauble Die Set (Tonic Studios)

- rezalna šablona LR0740 (Marianne design)

- rezalna šablona iz seta Kvadrati s šivi (Najlepši par)

- črna barvna blazinica VersaFine

- štampiljka (Mavelu)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta (Mavelu)

Komentarji

  1. Super voščilnici, res domiselno

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni praznični voščilnici si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti praznični voščilnici. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Woow, čudoviti sta obe tvoji praznični voščilnici z washi trakom. Prečudovite washi trake si uporabila, pravznično in elegantno izpadeta. Hvala za sodelovanje na izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Erika, kako imenitno pa si ti odgovorila na izziv bloga 52 CCT, navdušena sem nad tvojim ustvarjanjem :-)
    Ti pošiljam topel objem na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave