KRST DVOJČKOV

Za krst dveh fantov, dvojčkov, sem hotela izdelati malo drugačno voščilnico kot običajno.

Izbrala sem vzorčni papir, ki je že sam po sebi dovolj bogat. Pripravila sem si tudi izrezke dveh otrok, sveč, knjig z rožnim vencem ter nekaj listkov in skupkov cvetov. 

Vzorčni papir z motivom spominčic sem obrezala na velikost osnove. Na spodnjem delu sem izrezala besedo: sveti. Kartonček sem nato podložila s papirjem v rjavih tonih in prilepila na belo osnovo. Črke sem podložila s še nekaj izrezi in jih vrnila na ustrezno mesto izreza. Nato sem prilepila ostale motive. 

Nazadnje sem dodala zastavico z napisom krst na prej omenjene izrezane črke. Tako sem sestavila napis: sveti krst.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september 

- k izzivu na Creative Inspirations Challenge Blog 

- k izzivu na Love To Scrap Challenge Blog 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Dear Diary - Forget-Me-Not (LemonCraft)

- izrezki iz seta Dear Diary - Forget-Me-Not - Elements (LemonCraft)

- tekoče lepilo Nuvo

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * Abeceda s šivi - velika (Najlepši par) 

    * zastavica iz seta Kupon za srečo (Najlepši par)

- črna barvna blazinica VersaFine

- štampiljka iz seta Voščila in zastavica (Najlepši par)


Komentarji

Priljubljene objave