SEPTEMBRSKA SKICA NA 52CCT

Na blogu 52cct je spet čas za skico. Ob pogledu na vse krasne inspiracijske voščilnice, sem hitro dobila zamisel tudi sama.

Naslovno stran, enega izmed prazničnih setov papirja, sem razrezala tako, da sem si pripravila 2 kartončka, za dve voščilnici. Žal druge nisem uspela dokončati pravočasno. 

Velikost voščilnice sem prilagodila velikosti ostanka vzorčnega papirja. Rob prve strani osnove iz kraft papirja sem odrezala z robno rezalno šablono z valovi. Kartončku z motivom sem lok, obok izrezala s škarjami. 

V notranjost sem prilepila kartonček v roza odtenkih, katerega se, zaradi prikrajšane sprednje strani, vidi tudi, ko je voščilnica zaprta. Nanj sem prilepila bel kartonček za pisanje osebnega posvetila. 

Nazadnje sem dodala še zlat napis in pentljo z dodatkom manjšega srčka.




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september 

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na Peace On Earth Christmas


Podrobnejši seznam pripomočkov: 

- papir iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- tekoče lepilo Nuvo

- zlat papir Polished Gold (Tonic Studios)

- rezalne šablone:

    * Stitched Scallop Basic Edges MFT - 0986 (My Favorite Things)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

    * Dve mali pentlji (Najlepši par)

    * Vesela pošta (Najlepši par)


Komentarji

  1. Wow, this is a very stylish christmascard and I like it a lot!
    Lia DT POE

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri 52 CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Erika, prekrasna praznična voščilnica v nežnih rožnatih odtenkih! Všeč mi je, kako se vedno znova poigraš z zanimivimi odpiranji voščilnic in krasno si dodala zlate detajle. Pentlja se tako čudovito ujame z motivom na prazničnem papirju. Hvala, ker se igraš z nami z našim izzivom po skici pri 52CCT. Valentina
    P.s.: In občudujem, kako natančno si naredila ovalni izrez na roke! Kapo dol! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave