ŠPANSKI BEZEG

Zelo rada imam španski bezeg - tako lepo diši in tako lepih barv je njegovo cvetje. In nisem edina. Tudi slavljenki, ki je prejela to voščilnico, je zelo ljub. <3 

Pripravila sem si nekaj izrezkov bezga, knjige s skodelico in metulja.

Na bel kartonček sem naredila vodni žig z vzorcem pisave. Iz kartončka sem izrezala obok. Iz zlatega papirja sem izrezala še en večji obok s posebnim robom. 

Na belo osnovo sem prilepila papir z vzorcem razpok v vijolični in rumeni barvi. 

Zgoraj naštete motive in elemente sem sestavila v celoto: jih plastila, lepila s 3d lepilnimi blazinicami.

Nazadnje sem dodala še napis izrezan iz črnega papirja, vrh katerega sem nanesla Glossy Accent. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na The Creative Crafters Challenge 

- k izzivu na Creative Inspirations Challenge Blog 

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Lilac Garden, 15,2x20,3cm (Mintay Papers)

- izrezki iz pole Lilac Garden (Mintay Papers)

- zlat papir (Tedi)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo

- Glossy Accents

- rezalne šablone:

    * Vse najboljše 5 (Najlepši par)

    * Make A Wish Arch Labels, S5-619 (Spellbinders)

    * Edges Arched Frame (Craft Emotions)

Komentarji

  1. Lepa voščilnica. Tudi jaz imam rada španski bezeg. Tako lepo diši.
    Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave