TEKSTURNA SRAJČKA IN PRAHCI

Že nekaj časa sem si želela poskusiti tehniko, ki sem jo videla v Andrejinem videu, kjer je med javljanjem v živo uporabila teksturno srajčko in prahce. Enkrat sem že poskusila, pa izbrana teksturna srajčka in prahci niso bili pravi. Po nekem času, se je pa nabralo tudi že nekaj novih, primernejših pripomočkov. 

Teksturno srajčko sem na suho pobarvala s prahci. Potem sem poškropila z vodo akvarelni papir in tekaturno srajčko s prahci. Sestavila sem sendvič in zapeljala skozi sizzix. Rezultat mi je zelo všeč. Ravno prav napackano je. hihihi V živo je res veliko lepše, saj se bolje vidita relif in lesket prahcev.

Počakala sem, da se je kartonček posušil, nato pa ga prilepila na moder papir s teksturo, vse skupaj pa še na belo osnovo. 

Nazadnje sem dodala temno moder napis, kateremu sem senco pripravila, sama s pomočjo škarij, iz paus papirja.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Brez štampiljke pri Craft-alnici

- k izzivu Črka T pri Veseli hiški: teksturna srajčka, temno modra, turkizna

- k izzivu na 52cct 

- k izzivu na Peace On Earth Christmas Challenge 

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- temno moder papir (ostanki)

- paus papir, 120g (Anita's)

- akvarelni papir TDA39549 (Ranger)

- 3d teksturna srajčka Scenic Poinsettias, E3D-038 (Spellbinders)

- Nuvo Shimmer Powder:

    * Solar Flare

    * Falling Leaves

    * Cherry Bomb

- prah Magical (Lindy's): 

    * Delphinium turquoise

- tekoče lepilo Nuvo

- razpršilka z vodo (Ranger)

- obojestranska lepilna folija (Altenew)


Komentarji

Priljubljene objave