ŽENSKA VOŠČILNICA 4

Hotela sem izdelati preprosto, hitro voščilnico, ki pa je skozi izdelavo postajala vse bolj "okrancljana". 😁

Iz belega papirja sem izrezala kose za cvetje in zelenje. Izreze sem pobarvala direktno z barvnimi blazinicami. Za cvetova sem uporabila dva različna odtenka rdeče, ki pa sta na koncu, ko se je posušilo, izpadla drugače, kot sem si zamislila ali pričakovala med izdelavo, ko je bila barva na papirju še mokra. 🙈 Očitno sem nalepila, sestavila še ne povsem suhe izrezke. Sem se spet šla, nevede, igro, kaj se zgodi, če naredim tako in tako. 😁 

Voščilnica je v velikosti amerikanke in je tridelna. V notranjosti ima prostore za bone. Žal tega dela nisem poslikala.

Na belo osnovo sem prilepila kos embosiranega papirja, ki mi je ostal od drugega projekta. Nato sem prilepila sestavljena cvetova in listke. Nazadnje sem dodala zastavico z voščilom in manjšega metulja. 

Da pa bi bila voščilnica drugačna kot po navadi, sem dodala precej (😁) pikic belega Nuvo Drops-a. Sem šla iz cone udobja. Uspešno? 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam

- v galerijo Najlepšega para za mesec september

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends Challenge

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges 

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na Can You Handle The Pressure?


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- rezalne šablone Craft-A-Flower: Cape Marguerite Layering Die Set (Altenew)

- barvne blazinice (Altenew)

- srajčka za embosiranje Loops, SES-029 (Spellbinders)

- Nuvo Drops - Simply White

- tekoče lepilo Nuvo

- 3d lepilne blazinice

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- črna barvna blazinica VersaFine


Komentarji

  1. The flowers look great on the embossed background. It's a very pretty card!
    Lia DT CYHTP

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful floral card!
    Thank you for joining our challenge at Triple B and Can You Handle The Pressure!
    Diane TB, CYHTP Co-Owner
    {Nellies Nest}
    Co-Owner: {Triple B},NEW {Love Those Pretty Papers}, {Double D}, {Word Power}, {Peace On Earth}, {Four Seasons}, {Two Old Bats}, {Can You Handle The Pressure}, {Stencil Fun}, {Simply Clean & Simple}

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a pretty card. I love the bright colors and embossed background. Thanks for sharing at Lil Patch of Crafty Friends.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave