DELNI METULJ

Zdi se mi, da sem videla voščilnico narejeno na tak način na Instagramu. 

Voščilnica ni običajna. Spredaj se odpira, namesto cele strani, le en del metulja. :)

S sprednje strani osnove sem izrezala delno obliko metulja. Na notranjo stran osnove sem prilepila roza papir z vzorcem navpičnih črt. Nato sem pod izrez metulja prilepila bel kartonček, ki je malenkost večji od izreza na prvi strani. Ta bel kartonček služi za pisanje osebnega posvetila. 

Nato sem se lotila prve strani. Na delnega metulja sem prilepila eno plast papirja s pikicami. Nato sem prilepila podložen, za več dimenzije, valovit krog in nanj izrezek deklice. Ob sličico in krog sem dodala več različnih izrezkov cvetja in zelenja iz istega seta. 

Nazadnje sem dodala še zastavico z napisom, pobarvala nekaj detajlov s pisalom z bleščicami in nanesla Glossy Accent.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober 

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog 

- k izzivu na 613 Avenue Create 

- k izzivu na Allsorts Challenge 

- k izzivu na Triple B


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Mali princ in Mala princeska (Wayanay Craft Bird)

- izrezki iz seta Mali princ in Mala princeska - Pop-up motivi (Wayanay Craft Bird)

- tekoče lepilo Nuvo

- Wink of Stella Brush II

- Glossy Accent

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * metulj

    * Nested Scallop Circle Set (Cottage Cutz)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine


Komentarji

  1. Pretty card and a lovely idea to have the opening butterfly on the front. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Erika, kako imenitna ideja, voščilnica pa tako zelo ljubka.
    Te pozdravljam z bloga 613 Avenue, kjer začenjam svojo DT pot ;-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. I love this sweet design with the butterfly opening & that adorable little girl! Thank you for sharing with us @ 613 Avenue Create.

    OdgovoriIzbriši
  4. I love this idea and card! I may have to try it!
    We are always super happy to see every entry dropped into our mailbox at 613 Avenue Create.
    Please do come back again!
    The very best of luck with your entry.
    Jackie, DT member at 613 xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave