ROZA PENTLJA

Spet je tu mesec oktober in z njim izzivi z roza pentljo v Craft-alnici. Letos moja voščilnica ni tako roza, kot so bile voščilnice prejšnja leta

S črno barvno blazinico sem odtisnila motiv zvoncev s pentljo na akvarelni papir, saj nisem še vedela, kako bom motive pobarvala. Barvala sem jih z Zig markerji, brez vode. hihihi Ozadje pa sem pobarvala akvarelno. 

Odtisnjen motiv sem izrezala z okroglo rezalno šablono. Izrez sem podložila z zlatim okroglim izrezkom s šivi. Nato pa sem podložila še en okrogel kartonček s čipko. Ker je izrezek čipke precej velik, sem se odločila, da osnovo naredim kar sama.

Na belo osnovo sem prilepila bel kartonček, kateremu sem ob robu naredila vzorec s šiviljskim kolescem. Nato sem proti vrhu prilepila pripravljen motiv, podložen z nekaj sloji papirja.

Nazadnje sem dodala še zlat napis srečno, ki je podložen s še enim slojem papirja, za več dimenzije.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober,,

- k izzivu Europa Donna v Craft-alnici


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- zlat papir (Tonic Studios)

- šiviljsko kolesce

- akvarelni papir (Ranger)

- Zig markerji

- Distress ink: tumbled glass

- rezalne šablone:

    * Krogi s šivi (Najlepši par)

    * krog (Sizzix)

    * Bubble Circles (Moda Scrap)

- štampiljka iz seta Department Store CMS458 (Stampers Anonymous)

- črna barvna blazinica VersaFine

Komentarji

Priljubljene objave