SRNICA

Na blogu 52cct je barvni izziv. Uporabiti je potrebno več odtenkov rjave barve.

Tokrat me je inspirirala hčerkina voščilnica s srnico. Njena zamisel mi je res všeč. Pri izdelavi sem uporabila enake elemente. Ona je dodala še polperle, meni pa njihovo pozicioniranje ne leži. hihihi

Na kraft osnovo sem prilepila kartonček s črtami, nanj pa podložen kvadraten kartonček z valovitim robom. Desno spodaj sem dodala srnico in dve vejici v različnih rjavih odtenkih. 


Ker pa mi je ostal še en izrezan kvadraten kartonček z valovitim robom, saj mi odtenek ni bil všeč pri sestavljanju prve voščilnice, sem se odločila uporabiti še tega. Naredila sem tresočko. 



Pa sta še dve praznični voščilnici več. :)



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober

- k izzivu na 52cct


- k izzivu na My Time To Craft Challenge Blog 

- k izzivu na ABC Christmas Challenge - U is for Unusual Christmas Colours


Podrobnejši seznam pripomočkov:

-

-

-

Komentarji

Priljubljene objave