TULIPANI

Kot sem omenila v eni izmed prejšnjih objav, je najlažje narediti žensko voščilnico z nekaj cvetja. Če je le znano, katero cvetje je slavljenki ljubo. Tu so glavni tulipani, pa čeprav pomešani med drugo pomladno cvetje. 

Najprej sem iz vzorčnega papirja izrezala šopek cvetja v vazi in še nekaj drugih skupkov cvetja za kasnejše okraševanje voščilnice. Izrezki niso popolni, saj se na vzorčnem papirju prekrivajo z drugimi motivi, tako sem imela nekaj dela z zakrivanjem teh delov. 😅

Beli osnovi sem odrezala en del prve strani. Odrezan del sem nekoliko skrajšala. Nato sem se glede na velikost osrednjega motiva, odločala med različnimi velikostmi in oblikami kartončka, na katerem bo prilepljen motiv. Izbrala sem oval s šivi. 

Z vzorčnim papirjem sem oblepila ostanek prve strani osnove in odrezan ostanek osnove. Potem sem prilepila oval tako, da je delno prilepljen na zgornji del osnove in delno na drugi, odrezan del osnove. 

Osrednje motive sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Nato sem dodala večji napis čestitke in manjši številki štiri in nič iz zlatega papirja. 

V notranjost sem prilepila drug bel kartonček tako, da se odpira navzgor. Nanj sem odtisnila lep verz in dodala še en izrezek cvetja, da stran ni tako prazna. Ta kartonček sem dodala zato, da se ne vidi osebnega posvetila, ki je v notranjosti. 

Nazadnje sem okrasila še pripadajočo kuverto. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober 

- k izzivu na Beautiful Blossoms 

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na 613 Avenue Create


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir Polished Gold (Tonic Studios)

- papir iz seta Tulip Love (Craft O'Clock)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * Nested Wacky Stitched Oval Set (Cottage Cutz)

    * Čestitke z obrobo (Najlepši par)

    * Abeceda s šivi - velika (Najlepši par)

    * Male številke (Rayher - Tina Baša)

- črna barvna blazinica VersaFine

- štampiljka iz seta Prijatelji so... (Najlepši par)

Komentarji

  1. This is a gorgeous card, I love the pretty florals, the background paper and the fancy fold. Thanks for playing along at The Beautiful Blossoms Challenge, we can't wait to see what you create next.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenges
    The Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenges

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave