VEČPLASTNA REZALNA ŠABLONA

Pred kratkim sem kupila malo drugačno večplastno rezalno šablono za ozadja. K nakupu me je vabila misel, da se tako voščilnico izdela zelo hitro. Poleg tega, pa bi cvetove lahko uporabila še za druge projekte.

Izbrala sem set papirjev v akvarelnem videzu. Izrezala sem vse kose in jih seveda podložila z enim oziroma dvema slojema papirja, za več dimenzije. Potem sem (samo) posamezne elemente sestavila v celoto. 

Tedaj sem začela razmišljati, na kako veliko osnovo naj prilepim motive. Med rezalnimi šablonami sem poiskala ustrezno velik pravokotnik s šivi. Izrezala sem bel kartonček in ga prilepila na belo osnovo. Na kartonček s šivi sem nalepila zelenje, ki ga izreže rezalna šablona za ozadja, in nato nanj še pripravljene cvetove. Z izgledom sem bila zadovoljna. Barve, predvsem cvetov, se lepo prelivajo in dimenzija, ki se jo vidi s strani, je prava. 😁 

Nazadnje sem pod vse to dodala še droben napis: vse najboljše.

Omenjena voščilnica tudi ustreza eni izmed nalog Ustvarjalne akademije Darilnice Klavdije: Večplastnost rezalne šablone.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober

- k izzivu Brez štampiljk pri Craft-alnici 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na Beautiful Blossoms 

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- črn papir (ostanki)

- papir iz seta Over the Rainbow (Craft Conaortium)

- večplastna rezalna šablona za ozadja Bold Backgrounds: Vintage Roses (Honey Bee Stamps)

- rezalne šablone:

    * Voščila na vrvici (Najlepši par)

    * Rectangles with wonky lines, Crea-Nest-Lies XXL št. 134 (Crealies)

- tekoče lepilo Nuvo



Komentarji

  1. Such a beautiful card and lovely colours

    Thanks so much for joining us on the Krafty Chicks blog challenge….

    Love and crafty hugs from

    Wendy (GDT)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave