SNEŽINKE

Ni mi dalo miru, ker zadnjič nisem uspela narediti še tretje različice voščilnice s tehniko emboss resist za izziv na 52CCT. Prvi dve si lahko pogledate tu. Ko pa sem videla, da izziv poteka dva tedna, sem se kar lotila. :)

Tokrat sem na akvarelni papir najprej nanesla antistatični prah. Vzorec sem naredila s pomočjo Emboss It Dabber Clear skozi plastično šablono s snežinkami. Ker je imela šablona precej detajlov (ker uporabiš pač tisto, kar imaš na zalogi doma), sem za vsak slušaj dodala, s pomočjo blazinice z aplikatorjem in blazinice za embosiranje, še dodatno "lepljivost".

Vzorec sem posula z belim prahom za embosiranje in ga segrela. Čez sem nanesla tri različne vzorce modre barve in močno poškropila z vodo. Med zadnjima dvema barvama, sem za lesk, dodala moder prah Magical - delphinium turquoise, ki v živo vleče malo na zeleno. 

Ko se je ozadje posušilo, sem ga obrezala na ustrezno velikost. Na sredino sem prilepila, iz več plasti papirja, sestavljen okvir. Nazadnje sem dodala še voščilo.



Hvala za ogled.

Vesela bom vašega odziva v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec maj

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge

- k izzivu na Peace On Earth Christmas

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- akvarelni papir Florence, 200g

- antistatični prah

- plastična šablona Snowy Stencil (Echo Park Paper)

- Emboss It Dabber Clear (Ranger)

- blazinica in aplikator

- blazinica za embosiranje VersaMark

- bel prah za embosiranje (Ranger)

- grelna naprava

- Distress ink: tumbled glass, salty ocean, prize ribbon

- Magical - delphinium turquoise (Lindy's Gang)

- rezalne šablone okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

- robni luknjač 3v1, 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- rezalne šablone mini prazniki (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

Komentarji

  1. Absolutely BEAUTIFUL! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdgovoriIzbriši
  2. A gorgeous card you have created!! Thank you for joining our challenge at Peace On earth!
    Diane POE DT {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}
    Don't forget we have a year round Halloween challenge at Two Old Bats Halloween, giving you a chance to make Halloween cards year round, and with 50 or more players we have a prize to give away!
    {Two Old Bats}

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautifully designed! Thank you for sharing with us at POE Christmas Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi ta je zelo lepa! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito voščilnico si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT 🧡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The fluffy snowflakes and beautifully graduated blue are a real treat for the eyes! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave