DVOJNICA

Prijateljici sem ob rojstnem dnevu podarila kuverto z darilnim bonom iz papirja z vzorcem lesa. Bila ji je tako všeč, da je želela prav tako voščilnico za neko drugo slavljenko. 

Za to voščilnico sem uporabila ostanke papirja od izdelave kuverte. Da ne bi bili voščilnici povsem identični, sem za osnovo uporabila drugo obliko, pa tudi vzorec lesa, sem obrnila.

V notranjosti sem prilepila bel kartonček, podložen z, za dober rob, večjim papirjem v rjavi barvi. Nanj pa sem, za popestritev, nalepila še dva cvetova.



Hvala za ogled in komentarje. :)


 Voščilnico dodajam: 

- v galerijo Najlepšega para za mesec september



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir (UK Craft)

- papir z vzorcem lesa Wood Patterns (LemonCraft)

- rezalne šablone:

    * čipka LR0430 (Marianne design)

    * Amerikanka 2 (Najlepši par)

    * Nested Wacky Stitched Circle Set (Cottage Cutz) 

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- štampiljke in šablone Spring Daisy (Altenew)

- Distress ink: seedles preserves, mustard seed






Komentarji

  1. Nice card Erika, very beautifully done, as well as the inside. This is an original way for giving a gift voucher.
    Have a nice day.
    Greetings, Wilma 💐

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave