CVETJE NA 3D OSNOVI

Danes moj blog praznuje eno leto obstoja. Juhej! 🎉🍰😁Leto je hitro zdrvelo naokoli, in mi prineslo veliko novega in lepega in ... tistega z nasprotnega pola, ne bom niti omenjala. hihihi 

Obenem danes praznuje tudi moja zeelooo dobra prijateljica. Za rojstni dan sem ji namenila voščilnico s 3d osnovo in pobarvanim cvetjem. Jaaaa, barvala sem. 😆😆😆 Namenoma sem barvala tako, da so barve izpadle nežno. Na fotografiji pa so čisto prenežne. 🙈 Bom morala biti bolj drzna. 😁 

Najprej sem se lotila cvetja. Na akvarelni papir sem odtis cvetja embosirala s perlastim prahom. Barvala sem z Zig markerji in vodnim čopičem. 

Potem sem sestavila 3d osnovo, kakršno sem pred časom uporabila že za zimsko voščilnico. Osnovo sem tudi dekorirala. Bel kartonček sem embosirala s 3d srajčko. Kartonček sem razrezala na tri dele, da so po višini in širini ustrezali sprednjemu delu voščilnice. Prilepila sem jih na oba izbočena dela in tretji kartonček na vmesni, vbočeni del.

S pomočjo rezalnih šablon dveh zaporednih večkotnikov sem naredila okvir. Na zadnjo stran sem prilepila acetatno folijo, nato pa vse skupaj na pripravljeno osnovo. Na okvir sem prilepila pobarvan cvetlični aranžma. 

Nazadnje sem dodala, s štampiljko odtisnjen in z rezalno šablono izrezan, napis tebi. 

Na zadnjo stran pa sem napisala voščilo.

Tako led je prebit. Prostora za izboljšave pa je ogromno. 😁😅


Hvala za ogled in komentarje. :)



Voščilnico dodajam:

- k izzivu v FB skupini Papirčarice

- k izzivu na Triple B

- k izzivu na Ally's Angels

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- akvarelni papir Florence, 200g

- antistatična blazinica

- grelna naprava

- prah za embosiranje Silver Pearl (Ranger)

- Zig markerji: 50, 70, 22, 81,41, 40

- vodni čopič

- acetatna folija

- rezalna šablona Crea-Nest-Lies XXL, št. 79

- črna blazinica VersaFine

- blazinica za embosiranje VersaMark

- obojestranski lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d srajčka za embosiranje Floral Scrolls (Sizzix)

- štampiljka in rezalna šablona tebi iz seta Vse najboljše zate (Mavelu)

- škarje

- pripomoček za natančno odtiskovanje

- plošča z utori


Komentarji

  1. 👏👍🥮🫖 Tadaa, congratulations! Time flies Erika... What a gorgeous and sweet card you made for your friend, it's wonderful! Don't worry about the coloring, you did fantastic! I like the embossing also very much, so elegant.
    Thank you for the nice comment on my blog this morning. 🙂
    Prettige dag and a very 🌞ny week!
    Pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. What a gorgeous card, so pretty in the pretty pastels and so dreamy!
    Thank you for joining our challenge at Triple B!
    Diane TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello! Your floral card is gorgeous and very unique in the structure of it! Thanks for sharing at Ally's Angels! --Becca/DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave