MOŠKA VOŠČILNICA 2

Ob vstopu v novo leto, sem si obljubila, da bom vsake toliko dokončala kakšno napol narejeno voščilnico, katere pridno hranim v posebni škatli. Ta je ena od njih.

Osnovo za voščilnico sem naredila sama. Potem sem prilepila en manjši bel kartonček in nato kartonček z vzorcem lesa. Na sredino sem prilepila oval iz kraft papirja, katerega sem pred tem poškrobila z belo barvo. Čez oval sem prilepila bel ovalen okvirček s čipko. Na zadnjo stran osnove sem prilepila kartonček z vzorcem lesa. 

Torej osnovo voščilnice sem z vsemi sloji papirja oblepila že pred časom. Potem je to obležalo na kupu s polizdelki. Že nekajkrat sem se lotila, da bi voščilnico dokončala, pa ni šlo. Sedaj pa sem imela na mizi še nekaj izrezkov orodja, ker mi je ostalo od moške tresočke, in sem jih naključno razporedila po osnovi. In to je bilo to. 

Na vsako stran ovalne čipke sem prilepila nekaj orodja, na sredino pa sem s 3d lepilnimi blazinicami prilepila dekle na motorju. Na koncu sem dodala le še napis ter bel kartonček v notranjost za osebno voščilo.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij

- k izzivu v FB skupin Papirčkarice

- k izzivu Pesem s pikami pri Veseli hiški

- k izzivu na Love To Scrap

- k izzivu Travel na The Male Room





Podrobnejši seznam pripomočkov:

- črn papir, 225g (Uk Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir z vzorcem lesa

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- izrezek motoristke iz pole Men's World Set - 01 (Lexi design)

- izrezki orodja iz seta Ladies and Gentlemen (LemonCraft)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- bel gesso (Ranger)

- čopič - Splatter Brush

- rezalne šablone

    * oval Nested Wacky Stitched Oval Set (Cottage Cutz)

    * oval s čipko CR1446 (Mariane design)

- štampiljke in rezalne šablone iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)



Komentarji

  1. Well done completing one of your partially done cards! It’s perfect for a male and great to see you join in over at The Male Room. Don’t forget to share our challenge graphic to be eligible for votes. X

    OdgovoriIzbriši
  2. You made a great male's card Erika, very beautiful result with all the added details! Nice designpaper as well!
    Wishing you a very nice day.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Ohh wau! What a great card for a guy, :) , loving the biker image and all the tools. Thank you so much for joining The Male Room #176 challenge: Travel.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Erika, imenitna moška voščilnica iz ostankov je nastala pri tebi. Hvala za navdih, da je potrebno vsaj tu in tam porabiti ostanke.
    Prijazen pozdrav iz Vesele hiške, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave