SONČNICA

Rezalno šablono sončnice imam že nekaj časa. Uporabila sem jo samo enkrat, pa še takrat sem naredila, meni zelo ljubo, gerbero. :) Zdaj pa me je brcnil v "tazadnjo" izziv v FB skupini Papirčkarice. Hahaha

Hotela sem, da je voščilnica čim bolj preprosta, pa vendar ne čisto običajna in dolgočasna. Hihihi

Voščilnica je sestavljena iz dveh osnov iz kraft papirja; odpira se najprej v desno, nato v levo.

Na prvo stran sem prilepila s teksturno srajčko obdelan bel kartonček, pod katerega sem podložila malenkost večji paus papir, katerega sem na zgornji strani polepšala z robnim luknjačem. Skoraj na spodnji rob kartončka sem prilepila zelen trak. 

Potem sem se lotila notranjosti in se držala enakega sloga, kot je na prvi stani. Na sredini notranjosti sem prilepila valovit krog, in v dva vogala prilepila polovico sončnice. Na drugi dve krili osnove sem dodala dva žepka, usmerjena v različni smeri. Tu se lahko doda darilni bon ali denar ali kakšen tag z lepo mislijo itd. Možnosti je veliko, saj prejemnik še ni znan. 

Nato sem si pripravila sončnico. Vse koščke sem izrezala iz barvnega papirja, ki ima akvarelni videz. Ko sem sestavljala sončnico, sem med vsako plast na sredini prilepila košček debelejše lepenke, da sem ustvarila 3d videz cveta. Cvet sem prilepila na poljubno mesto in ji dodala tri liste.

Na sprednjo stran sem dodala samo še napis vse najboljše. Sestavljen je iz več izrezov, za dimenzijo. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu v FB skupini Papirčkarice

- v galerijo Najlepšega para za mesec september 

- k izzivu na Creatalicious Challenges 

- k izzivu na Crafty Catz 

- k izzivu na Can You Handle The Pressure? 

- k izzivu na Bastel Traum


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- paus papir

- papir iz seta Grunge - Light Tones (Craft Consortium)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

- 3d teksturna srajčka Floral Scrolls (Sizzix)

- rezalne šablone:

    * Sončnica (Najlepši par)

    * Vse najboljše 4 (Najlepši par)

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

- robni luknjač Daisy (Vaessen Creative)

- plošča z utori

- lepenka


Komentarji

  1. OH SO PRETTY! Love your overall design ... FANTASTIC! Thanks so much for joining in the fun at our Can You Handle the Pressure challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo Erika! I like your sunflower very much, prettily done like this. And you placed more wonderful cards! In some way I missed them, but don't know how.... 😲 They are very lovely as well!
    Wishing you a nice weekend!
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much. <3 I don't know what was wrong. :(

      Izbriši
  3. This is a work of art its such a beautiful portfolio
    Thank you so much for joining us at Crafty Catz Challenge this week, we hope to see you in future challenges.
    Keep it Crafty
    Hugs Bridget CCDT

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful! Thank you for sharing with us at CYHTP Embossing Folder Challenge.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave