STARODOBNIK

Voščilnica s tortico mi je prinesla zmago v Craft-alnci in gostovanje pri izzivu #343 Na kolesih. Na voščilnici naj bo v ospredju karkoli na kolesih: kolo, avto, motor, skiro, voziček itd. Sama sem se odločila za avtomobil. 

V dar sem dobila pole papirjev z motivi avtomobilov v enem delu. Iz pol sem izrezala vse motive, nato pa sem iz ostankov izrezala kartončke s katerimi sem polepila osnovo. Zaradi velikosti avtomobila, ki me je najbolj pritegnil, sem se odločila za dl osnovo. 

Na osnovo iz kraft papirja, ki sem jo sama izdelala, sem prilepila najtemnejše potiskan kartonček. Nato sem izrezala precej manjši svetlejši kartonček, katerega sem plastila s kraft papirjem. Pod njiju sem seveda nalepila še nekaj slojev papirja za dimenzijo. 

Potem sem prilepila starodobnik s 3d blazinicami in 3d lepilnim trakom, saj je delno prilepljen na eno plast in delno na drugo. Na koncu sem dodala samo še napis vse najboljše, katerega sem z rezalno šablono izrezala iz svetlečega srebrnega papirja.

V notranjost sem dodala še bel kartonček za osebno posvetilo. 


Lepo vabljeni, da se pridružite izzivu. Dve naključno izžrebani pa dobita nagrado sponzorja meseca septembra. To je Rayher.


Hvala za ogled. Vesela bom vaših odzivih v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec september


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- svetleč srebrn papir (ostanki)

- pola papirja Man's World 05 (Craft&You Design)

- pola papirja Man's World 02 (Craft&You Design)

- 3d lepilne blazinice

- 3d lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalna šablona Vse najboljše 4 (Najlepši par)


Komentarji

  1. Congratulations with your winning cake Erika! 👏
    And how nice you have been a guest-designer! You made a wonderful card for this occasion, zelo lepo! 😉
    Have a wonderful day.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Erika, čudovita voščilnica :-)) Lep starodobnik!
    Vesela sem, da si naša tokratna gostja v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave