PRAZNIČNA VOŠČILNICA Z ROŽNATO PENTLJO

Voščilnica s pikapolonico mi je prinesla zmago v Craft-alnici in gostovanje pri izzivu #346 ED - Praznična voščilnica z rožnato pentljo

Oktober je svetovni mesec boja proti raku dojk, zato je izziv povezan z roza pentljo. Izdelane voščilnice se nameni v dobrodelni namen za Europo Donno.

Med kupljenimi izrezki sem zagledala prikupnega jelena z roza pentljo. Takoj sem pomislila, da bi lahko bil glavni motiv za preprosto voščilnico z roza pentljo. 

Pregledala sem blok s prazničnimi papirji, kjer se najdejo tudi roza odtenki. Izbrala sem bolj pester kartonček, saj mi taki včasih predstavljajo večji izziv pri usklajevanju. Izziv v izzivu. Hihihi

Omenjeni kartonček sem podložila z malenkost večjim belim papirjem s teksturo. Vse skupaj pa sem, podloženo z lepenko, prilepila na malo večjo osnovo iz kraft papirja.

Odločila sem se, da voščilnici dodam še malo prikupnosti z ovalom s čipko. Najbolj razgibanega sem izrezala iz kraft papirja, drugega z odprtinami ob robu, pa iz nežno roza papirja z vzorcem pletenine. 

Zlepljena ovala sem, podložena z lepenko, prilepila bolj proti vrhu voščilnice. Nato sem s 3d lepilnimi blazinicami prilepila še jelena. Pentljo sem pobarvala s pisalom z bleščicami, čez sem nanesla še Glossy Accents. Eno pikico slednjega pa še na oko. 

Ko se je posušilo, sem dodala h kopitom še preprost napis v obliki zastavice iz kraft papirja. Črke pa sem dodala v črni barvi, da se poveže s smrčkom in očesom. 


Na koncu sem v notranjost dodala še bel kartonček za osebno posvetilo. :)

Poglejte še h Gogi, Andreji L. in Andreji M., kako čudovite inspiracijske izdelke so pripravile na to temo.

Lepo vabljeni, da se nam pridružite. Sponzor izzivov v mesecu oktobru je Najlepši par


Hvala za ogled. Vesela bom vseh odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge 

- k izzivu na Pace on Earth Christmas Challenge 

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- bel papir s teksturo Bright White, 216g

- črn papir (ostanki)

- lepenka, 2mm

papir iz seta Merry Little Christmas (Mintay Papers)

- izrezek iz seta Merry Little Christmas, Paper Die-Cuts (Mintay Papers)

- rezalne šablone:

    * Mini prazniki (Najlepši par)

    * Frame 1 (Lady E Design)

    * Boroque Frames (Crafter's Companion) 

- Glossy Accents

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

Komentarji

  1. Zelo lepo Erika, well done! 👏 You created a wonderful card!
    Wishing you a nice evening.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. A beautifully created card, the pretty deer is adorable!!
    Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card with a great design. I love the papersamd deer you've used here. Thank you so much for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge. Anita DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno voščilnico si sestvila! Hvala za gostovanje pri CRAFT-alnici!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Erika, čudovita je tvoja rožnata praznična voščilnica :-)) Hvala, ker si dobrodelna!
    Vesela sem, da si naša tokratna gostja v posebni CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi Erika, a wonderful card for Breast Cancer Awareness Month, love the crisp white with the kraft cardstock and the little deer is perfect with her little pink bow. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful design Thanks for sharing over at Peace on Earth Christmas and hope to see you in future challenges.
    Elaine DT

    KraftiKards (my blog)
    613 Avenue Create DT
    AAA Birthday DT
    Peace on Earth Christmas DT
    Simply Clean and Simple DT
    Love to Scrap DT
    Love to Craft DT
    Mix it up DT
    Merry Little Christmas DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave