KUVERTA Z DARILNIM BONOM 2

To kuverto sem naredila na enak način, kot kuverto v tej objavi. Prejšnja je bila za predstavnico ženskega spola, ta pa je za moškega.

Ker je bon za istega izvajalca storitev, kot v omenjeni objavi, sem tudi tu uporabila papir iz istega seta papirjev. 

Oblepila sem vse zavihke, nato pa dodala spredaj polkrog, na katerega sem prilepila orodje kot osrednji motiv. Dodala sem še zastavico z voščilom.

Kot rečeno ima tudi ta darilna kuverta v notranjosti na sredini prostor za bon, spodaj pa je žepek za kartonček z osebnim posvetilom.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec junij


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta White Christmas (ScrapAndMe)

- izrezki iz seta Men's Book (Mintay Papers)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo

- rezalna šablona Nested Wacky Stitched Oval Set (Cottage Cutz)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine


Komentarji

Priljubljene objave