JULIJSKI BARVNI IZZIV NA 52CCT

Na blogu 52cct je prejšnji mesec v barvnem izzivu zmagala moja voščilnica, zato sem lahko gostja v tem tednu. In tudi tokrat je izziv barvni. Na voščilnici je potrebno uporabiti modro, rdečo, belo in črno barvo. Povezava do izziva na blogu je tu.

Najprej sem izbrala moder papir s pikicami. Nato sem kar z mize pograbila ostanke hčerkinega rezanja in izrezala božične zvezde iz ostankov rdečega papirja s teksturo. Zvezde sem oblikovala in sestavila. Na sredino sem prilepila polperle, katere so bile prvotno temno modre barve, s črnim markerjem pa so postale črne. :) 

Izrezala sem si ovalen okvir in ga sestavila iz več izrezov, za več dimenzije. Nato sem izbrala rezalno šablono manjšega ovala in izrezala iz belega kartončka en oval, na katerega sem odtisnila voščilo. 

Moder papir s pikicami sem prilepila na belo osnovo, potem sem na sredino dodala ovalen okvir, oval z voščilom, ter nato še zelenje izrezano iz belega papirja in paus papirja, ter čisto nazadnje še božične zvezde. 

Nekaj mi je manjkalo, zato sem zadnji del bele osnove odrezala in vse skupaj prilepila na, za dober rob, večji rdeč kartonček (malo sem še podložila, za dimenzijo) in potem vse skupaj še na večjo belo osnovo. 

Tako to je moj del. Upam, da se nam pridružite. Za več navdiha pa le pokukajte še na bloge deklet iz DT. Časa za prijavo izdelka imate do petka. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec julij 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge 

- k izzivu na Love Those Pretty Papers Challenge Blog 

- k izzivu na Peace on Earth  

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- rdeč papir s teksturo (Tedi)

- moder papir s pikami iz seta Simple Christmas (Najlepši par)

- paus papir, 120g (Anita's)

- lepilna pištola

- tekoče lepilo Nuvo

- polperle (Tedi)

- štampiljka iz seta (Wayanay Craft Bird)

- črna blazinica VersaFine

- rezalne šablone:

    * Božično zelenje 2 (Najlepši par)

    * oval iz seta Twine Oval, CR1446 (Marianne design)

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * Smrečica z okraski (Najlepši par)

    * velika božična zvezda Magda's Poinsettia, CW261 (Craft&You Design)

    * srednja božična zvezda Magda's Small Poinsettia, CW260 (Craft&You Design)

    * majhna božična zvezda Mini Poinsettia, CW199 (Craft&You Design)

Komentarji

  1. oh wow Erika, c'est une splendide création, très élégante et pleine de charme, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful! Love the design! Thanks for sharing with us and inspiring all of us at The Holly and Ivy Christmas Challenge! Anita DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno tole in všeč mi je ideja z markerjem.

    OdgovoriIzbriši
  4. What a pretty holiday card! Thanks so much for joining in the fun at our Love Those Pretty Papers, Peace on Earth & Triple B challenges! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power, Love Those Pretty Papers

    OdgovoriIzbriši
  5. PREKRASNA JE IN SUPER SI OPRAVILA Z IZZIVOM :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Awesome card! Very pretty die cuts and great colour choice. So happy you played along with the Christmas challenge with the Krafty Chicks this week.
    Diane - DT KCC

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a splendid card and I love how you used my colour combination. Thanks for being our guest designer this week.

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a serenely beautiful card! Love your colours and the design. Thanks for joining us at MLCC, Jo x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave