OSNOVA IZ PAUSA

Predstavljam vam drugo voščilnico, pri kateri je osnova narejena iz paus papirja. Prva je ta.

Izbrala sem rezalno šablono s cvetjem in zelenjem, kjer so cvetovi prazni, zato dopuščajo tako vrsto ustvarjanja, kot ga prikazujem tu. 

Osnovi iz paus papirja sem s kotnim luknjačem pristrigla kote.

Zgoraj omenjeni izrezek cvetja sem prilepila na prvo stran paus papirja, nato pa odprtine pobarvala z zadnje strani z alkoholnimi markerji. Čez izrez sem prilepila ovalni okvir sestavljen iz več slojev, za trdnost, zadnji je v zlati barvi. Nato sem dodala še zastavico z voščilom. 

V notranjosti sem zadaj za izrez cvetja nalepila še en izrez, ki zakrije "napake" pri barvanju, hkrati pa ojača osnovo. Na drugi del notranjega dela pa sem prilepila oval, ki je namenjen pisanju osebnega posvetila. Na isto mesto sem z zadnje strani dodala še en oval, ki zakrije lepljenje s sprednje strani in hkrati ojača osnovo. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec avgust 

- k izzivu na We Love Stamping 

- k izzivu na Triple B


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- paus papir, 135g (Artemio)

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- zlat papir Gold Pearl (Tonic Studios)

- lepilne pole Double-Sided Adhesive Sheets (Altenew)

- tekoče lepilo Nuvo

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- črna barvna blazinica VersaFine

- kotni luknjač, 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- rezalne šablone:

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * cvetje Anemones, S4-1246 (Spellbinders)

- alkoholni flomastri Sharpie

Komentarji

Priljubljene objave