VISEČI VENČEK

Danes se je začel nov izziv na blogu 52cct s temo: venček. Pri izzivu sodelujem kot gostja, ker sta zmagali, v enem izmed preteklih izzivov, moji preprosti voščilnici s snežinko

V torek sem objavila voščilnico z venčkom, ki sem jo izdelala za preteklo sezono. Nisem se želela ponavljati, zato sem se lotila malo drugačnega venčka. Zamislila sem si takega, kakršnega imajo marsikje obešenega za okras na vratih ali zidu. 

Med papirji sem našla sliko spletenega venčka, iz istega seta papirjev sem izbrala tudi papir za ozadje z videzom desk. Kartonček za ozadje sem prilagodila velikosti venčka, podložila sem ga še s temno rjavim papirjem s teksturo, vse skupaj pa sem nalepila na kraft osnovo.

Venček sem prilepila s 3d lepilnim trakom, nato sem začela postavljati nanj različne izreze in motive. Vse izreze sem prilepila na spodnji del venčka s 3d lepilnimi blazinicami. Dodala sem še vejice iz paus papirja, okrašene z belim Nuvo drops, nekaj izrezkov smrekovih vejic in manjšo božično zvezdo, posenčeno z rajvo barvo in s črno polperlo na sredini. 

Pentljo na vrhu venčka sem posenčila z rjavo in prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Pentlje na izrezku z darili sem pobarvala s pisalom z bleščicami. 

Nazadnje sem dodala še manjši napis v zgornji levi kot.

Poglejte še k dekletom iz DT, kako so ustvarjale. Lepo vas vabim, da se nam pridružite pri izdelavi voščilnice z venčkom. Časa imate do petka. 


Hvala za ogled. Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar 

- k izzivu na ABC Christmas Challenge'A is for Anything Christmas'

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir (ostanki)

- kraft papir (ostanki)

- paus papir

- rdeč papir s teksturo

- temno rjav papir s teksturo

- papir in izrezek venčka iz seta First Love (Laserove Love)

- papir iz seta Leaves 05 (LemnoCraft)

- izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- izrezek daril iz seta Christmas Day (Scrap Boys)

- tekoče lepilo Nuvo 

- 3d lepilni trak

- 3d lepilne blazinice

- Wink of Stella Brush II

- bel Nuvo Drops

- rezalne šablone: 

    * Pentlja s črtami (Najlepši par)

    * Božično zelenje (Najlepši par)

    * Garden Grees, 661206 (Sizzix)

    * Mini Poinsettia, CW199 (Craft&You Design)

    * Mini prazniki (Najlepši par)

- črna polperla

Komentarji

  1. Wonderful card you made Erika, zelo lepo! You added very nice details as well.
    Have a good weekend.
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  2. quelle splendeur Erica, ta couronne est si belle et élégante, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen venček si nam pokazala. Dobro opravljena naloga :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Erika, čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasen venček si ustvarila ❤️ Vesela sem, da si naša tokratna gostja pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Your card is lovely. Thanks for joining Merry Little Christmas.
    Love to see you join in each month.
    Annie (DT)

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful card, congrats 😊💐 have a great day

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen venček, hvala za gostovanje pri 52 cct

    OdgovoriIzbriši
  8. A lovely card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave