O MENI IN O USTVARJANJU

Praznujem. Za mano je sto objav. Kdo bi si mislil?! 😅

Razmišljala sem, da bi bil čas, da povem še malo o sebi in ustvarjanju. Pripravite si kokice in pijačo, saj prav kratka ne bom. 😂

Od nekdaj živim na vasi. Rada imam mir, ptičje petje in žuborenje vode. Rada si prepevam in (otrokoma) berem otroške knjige (v njih ni pokvarjenosti, zahrbtnosti, škodoželjnosti itd.). Že kot otrok sem vedno nekaj ustvarjala. Tako sem svoj čas risala, punčkam šivala oblekice, vezla prtičke, pletla in kvačkala, izdelovala nakit, pisala pesmi ... Vmes sem naredila tudi kakšno voščilnico. Nato sem nekaj časa bolj resno ustvarjala v kuhinji. Pekla sem piškote, peciva in torte. 

S prvim otrokom je prišlo spoznanje, da bo prostega časa vse manj. Tako sem v kuhinjo zahajala vse manj, vse več pa za mizo, med svoje leepee papirje, ki so me zvesto čakali. Ti me niso spravljali v stres, s tem da bodo propadli ali se pokvarili, kar se pri živilih lahko zgodi. :)

Svoj ustvarjalni kotiček sem si ustvarila v dnevni sobi. Počasi se je večal in širil. Lahko bi rekla, da sem samouk. V smislu, da se nisem udeleževala delavnic ipd. Učila sem se, in se še vedno, skozi razne izzive, ki jih ponujajo različni blogi in FB skupine. Lahko pa rečem, da kadar sem na spletu videla, kaj kar mi je bilo všeč, sem poskusila poustvariti. Neuspelih poskusov je bilo mnogo, a naučila sem se  veliko. 

Mislim, da nisem nikoli nikogar kopirala brez omembe. Vsaj ne zavedno. Sposojala sem si različne elemente od ene do druge ustvarjalke, in jih uporabljala po svoje. Zadnje čase sem bolj pogosto pogledala k Jennifer McGuire. Čeprav še vedno najraje, ko le utegnem, pogledam slovenske ustvarjalke in ustvarjalce (ne smem pozabiti na Anžeta :)).

Od nekdaj je bil moj stil voščilnic bolj bogat, včasih zapleten. :) Rada imam barve, kontraste in dimenzijo. Zadnje čase se poskušam približati tudi bolj preprostemu stilu. Ob izdelavi take voščilnice sem ponosna, da zmorem, ampak srce pa mi zaigra, ko lahko naredim res bogato voščilnico z nešteto podrobnostmi in detajli. Mogoče se bo z dodatnim pomanjkanjem prostega časa spremenilo tudi to. Kdo bi vedel?

V svojih objavah vedno navedem seznam pripomočkov, ki sem jih uporabila pri izdelavi. Seveda ne naštejem čisto vsega, ker se mi zdi, da so nekatere stvari osnova vsakega ustvarjalnega kotička. Recimo šarje, skalpel, rezalnik, svinčnik in različna ravnila. Med nenaštete pripomočke spadajo tudi: pinceta, maskirni trak (največkrat kot pripomoček pri rezanju z rezalnimi šablonami, da se ne izmaknejo), plošča z utori, pripomoček za odtiskovanje, akrilne plošče, razpršilka z vodo, čopiči, slamica za nanašanje perl, in podobno. Potem so tu še različne osnove za voščilnice. Večino osnov kupim, in so različnih velikosti. Osnove prilagajam svoji zamisli, in ne obratno. Tako včasih kakšno kar odrežem. Tiste s posebnimi prepogibi, pa naredim kar sama.

Ker imam blog šele od lanskega aprila, me je kar malo presenetilo, da sem pripravila že toliko objav. O blogu sem sicer razmišljala že prej, vendar se nikakor nisem mogla odločiti, kako naj ga poimenujem, in na kakšen način naj v njem sploh pišem. Potem pa je odločitev padla skoraj čez noč. K temu je pripomoglo gostovanje pri izzivu na blogu 52cct. :) Pri ustvarjanju bloga mi je bila v podporo ustvarjalka Anka (My Artsy Day). Hvala ti za vse nasvete idr. <3

Voščilnice izdelujem za lastne potrebe, oziroma potrebe bližnjih. Skozi celo leto delam božično-novoletne voščilnice, da jih imam ob koncu leta sigurno dovolj. Vmes pa so razni rojstni dnevi, obletnice in druge priložnosti. Tako da se v letu dni nabere voščilnic in objav vseh vrst. Kot sem že zgoraj omenila, s svojimi voščilnicami sodelujem na raznih izzivih. Nekateri prinašajo nagrade, drugi samo nazive. V vsakem primeru sem zelo zelo vesela. Še bolj pa sem vesela odzivov tistih, ki vidijo in/ali dobijo mojo voščilnico.

Od kod pravzaprav tako ime? Zame so voščilnice nekaj lepega, kar si dobil v dar. To si shraniš in imaš za spomin na lep dogodek, in seveda na osebo, ki ti jo je podarila. Voščilnica je spominek (izdelek za spomin). Tudi v besedi spominčica je isti koren besede - spomin. Poleg tega pa so mi cvetlice spominčice ene izmed zelo ljubih cvetlic. Tako sem ubila dve muhi na en mah. :)

Za konec vam predstavim še seznam mojih najljubših voščilnic z bloga. Teh je še več, vendar sem poskušala seznam oklestiti, kolikor se je dalo. :)

KAČJI PASTIR

BOGATA S CVETOVI 

METULJČEK 

VOŠČILNICA SLAP 

ZLATA POROKA 

ORANŽNA POROČNA VOŠČILNICA 

BODI IN ŠKATLICA

 BEŽ POROČNA VOŠČILNICA

50 LET POROKE 

VOŠČILNICA ZA ŠTIRIDESETLETNIKA 

MOJA ŠTAMPILJKA 

OKVIRČEK 

PTIČKI 

Tako, prebili ste se do konca. 😁😅 Upam, da ste me malenkost bolje spoznali, in hvala, da ste prebrali do konca. Pokažem vam le še eno mojih prvih voščilnic:




Pozdravček, Erika



Komentarji

  1. Lepo te je bilo spoznavat tudi skozi tvoje oči!!!! Začetki so približno pri vseh enaki....je pa najbolj zanimivo pogledat prvi izdelek in zadnji.....KOOOOOOLIKO napredka....neverjetno!!!!...Si predstavljaš kako bo to izgledalo čez 15 ali 20 let????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaalaaa lepa, Mojca. <3 <3 <3 Ne znam si predstavljati. hahahaha

      Izbriši
  2. Kako lepo obletnico praznuješ Erika, čestitke! In lepo se mi zdi, da jo boš zabeležila s predstavitvijo sebe in svojega ustvarjanja. Z veseljem sem pomagala pri postavitvi bloga, ideje si pa tako ali tako imela že sama :) Čudovite voščilnice si že ustvarila, prepričana sem, da bodo sledile še lepše! x Anka

    OdgovoriIzbriši
  3. What a beautiful post you have written Erika. It is very nice getting to know you by reading your own story! And 100 posts: Congratulations! 💐 Your very first card was already pretty!
    Have a lovely weekend.
    Greetings, Wilma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so so much, Wilma. :) <3 <3 <3 Have a nice weekend.

      Izbriši
  4. Čestitam, Erika. Lepo se je bilo sprehoditi skozi tvoje izdelke in te malo bolje spoznati :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Erika,
    zdi se mi, kot bi te poznala od nekdaj. Čudovito ustvarjaš, spretno in zanimivo pišeš, da je spremljanje tvojega bloga v pravi navdih. Vedno občudujem tvoje kreacije. Čestitam ti za okroglo objavo in ti želim, da jih nastane še veliko.
    Urška

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 1000x hvala. <3 <3 <3 Napisala si tako lepo ... Sem ostala brez besed. <3 :*

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave